piątek, 1 kwietnia 2016

Notka informacyjna

Cześć!
Dawno mnie tu nie było. Szkoła, szkoła i jeszcze raz szkoła. Semestr jest krótki, nauczyciele dużo wymagają, a ja jeszcze walczę o najwyższą średnią na koniec roku. Pcham się do konkursów i po prostu brakuje mi czasu. Cały tydzień haruje, a jednym wolnym dniem jest dla mnie niedziela, którą spędzam z rodziną. Na razie czekam na nowy komputer, który nadejdzie za miesiąc lub dwa. Myślę, że w czerwcu rozdziały będą pojawiały się często. 
Po dłuższym czasie jest! Wyczekiwany przeze mnie szablon nareszcie na blogu :) Jest prześliczny i dziękuję Aveline Gross z Land of Grafic. 
Niestety zaniedbałam też rozdziały i nowości na obserwowanych blogach. Przepraszam, ale obiecuję, że na pewno to nadrobię. Na razie dłuższa przerwa.
Pozdrawiam
Druella

2 komentarze:

  1. "Nie mówię w tym samym języku, co ty."
    Draco Malfoy & Ginny Weasley

    www.tensamjezyk.blogspot.com - zapraszam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

  2. Cześć!

    Na Twoim blogu od bardzo dawna nie pojawił się żaden post. Z racji tego zostaje on przeniesiony do podstrony "Zawieszone". Kiedy opublikujesz już następny rozdział, powiadom nas o tym, a ponownie zostanie on dodany do aktualnych opowiadań.

    Pozdrawiamy,

    Administratorki Katalogu Granger

    OdpowiedzUsuń

Aveline Gross